iHELP care network
    English page: www.ihelp-world.com Prijava uporabnika
iHELP varnostna mrežak
ProizvodiNadgradnja mobilne aplikacijeSigurnosni paketiHELP_networkSigurnosna mrežaiHELP defibrilatorjiDefibrilatoriHELP noviceVijestiiHELP galerijaGalerija 
PITANJA in PODRŠKA (FAQ)
U slučaju da odgovor koji ste željeli niste dobili, molimo vas pošaljite svoje pitanje na info@ihelp-hrvatska.hr

Što je iHELP?
iHELP je mobilna aplikacija za pametne telefone, namijenjena brzom SOS-alarmiranju u slučaju zdravstvenog stanja, koje traži trenutačnu pomoć. Aplikacijom možemo pomoći ne samo sebi već i drugim osobama u slučaju iznenadnog srčanog zastoja ili drugih kritičnih medicinskih stanja. Aplikacija nudi sigurnost kod kuće, na putu i u inozemstvu.

iHELP je mnogo više nego samo aplikacija, to je društveno odgovoran pokret, kojemu je cilj veća sigurnost svih stanovnika Slovenije. Takozvanu srčanu misiju realizuje preko svojih dodatnih aktivnosti kao što su: popis defibrilatora, izgradnja sigurnosne mreže, obrazovanja o TPO in upotrebi defibrilatora, širenje srčane ideje među tvrtkama, lokalnim zajednicama itd.

Šta je iHELP sigurnosna mreža?
Sigurnosna mreža je geografska mreža, koja prikazuje udaljenost između stožerne točke korisnika i službi za pomoč u slučaju nesreče i iHELP korisnika i spasioca.

Komu je namijenjena iHELP aplikacija?
  • Spasiocima i prvoj usugi, sa iskustvima u spašavanju i koji će brinuti o dežurstvu na području, gdje so prisutni.
  • Starijim ljudima, koji imaju probleme sa zdravjem, koji su kod kuće sami, žele veću sigurnost i ljudi, koji so preživjeli srčani zastoj.
  • Obiteljima in mlađim mamicama, koje žele veću sigurnost kod kuće, na putu i u inozemstvu.
Što je s onima, koji nemaju pametnih telefona?
Danas svaki telefon prima in šalje SMS poruke. U slučaju, da iHELP korisnik treba hitnu medicinsku pomoć in aktivira SOS alarm, njegov hitan telefonski kontakt prima ALARM u obliku SMS poruke.

Svaki građanin Hrvatske može kreirati svoj iHELP profil putem aplikacije ili internetne stranice. Svaki korisnik ispuni svoje osobne i zdravstvene podatke (kreira zdravstveni zapis), dodaje svoje hitne telefonske kontakte (prijatelje i članove obitelji) i dodaje svoja najposjećenija mjesta/lokacije kao što su: dom, posao, roditelji...

Zašto je PAMETNO imati iHELP profil "račun"?

iHELP ima cilj, povezati sve stanice Hitne Medicinske Pomoći. Dodana je vrijednost patentiranog iHELP alarmnog sistema ta, da korisnik, koji nema pametnog telefona ili iHELP aplikacije a treba hitnu medicinsku pomoć pozove na broj 112:
  • operater sustava 112 primi poziv i dobiva sve potrebne podatke od pozivatelja: Tko zove, u čemu je problem, gdje se nalazi, broj telefona, ...
  • operater u iHELP sustav unosi sve potrebne podatke, potom iHELP sistem automatski provjeri telefonski broj pozivatelja (ako je registriran iHELP korisnik),
  • u slučaju, da iHELP sustav detektira broj telefona (iHELP korisnika), operater može u ime žrtve alarmirati njegove prijatelje, članove obitelji, iHELP korisnike, koji su u neposrednoj blizini I spasioce,
  • time se vrijeme rješavanja skrati i do 10x ili više!
  • baš tako Hitna Medicinska Pomoć može od iHELP sistema dobiti sve potrebne podatke ozlijeđenog: zdravstveni karton i ostale osobne podatke (pod uslovom, da se korisnik sa time slaže)
Na koje mobilne telefone možemo namjestiti mobilnu aplikaciju?
Trenutno se mobilna aplikacija može namjestiti na pametne telefone, koji upotrebljavaju operacijski sustav Android. Ove godine aplikacija će djelovati i na iPhone (iOS) telefonima.

Kako skinuti iHELP aplikaciju na pametni telefon, s operacijskim sustavom ANDROID?
Ako imate pametni telefon, koji podupire operacijski sustav Android, aplikaciju možete instalirati s Google Play Trgovine.

1. Zaženi aplikacijo na telefonu
ikona: Trgovina Play
2. Najdi aplikacijo
pritisni na ikono: Lupa
3. Vnesi iskalni niz
vtipkaj ihelp
4. Najdena aplikacija
pritisni na ikono iHELP
Zaženi aplikacijo: Trgovina Play ali Google Trgovina ali Play.google Pritisni na ikono: Lupa Vnesi iskalni niz: iHELP Najdena aplikacija iHELP
       
       
5. Naloži aplikacijo na telefon
pritisni na ikono NALOŽI
6. Odpri iHELP aplikacijo
ODPRI: zaženi aplikacijo
7. Preberi pogoje uporabe
Pritini na gumb: Se strinjam
8. Registracija novega uporabnika
Izpolni podatke in pazi na TEL. ŠT!
Naloži aplikacijo na telefon Zaženi aplikacijo: Trgovina Play ali Google Trgovina ali Play.google Pogoji uporabe aplikacije Pogoji uporabe aplikacije

UPOZORENJE: za normalno djelovanje iHELP aplikacije in slanje SOS alarma morate imati aktiviran iHELP račun:
  1. Otvorite iHELP aplikaciju
  2. Desno gore je ikona za PODEŠAVANJE
  3. Ispod postavka nalazi se dugme Aktiviraj račun
  4. Pritisnite DOBITI KOD
  5. iHELP će vam poslati KOD na Vaš telefonski broj (SMS)
  6. Unesite kod - Aktiviraj račun
Zašto bi svaka općina trebala pristupiti projektu: Srcu Pijateljska Općina?
Obćine, koje vode obćinski načelnici, kojima je glavna briga dobrobit in sigurnost njihovih stanovnika, mogli bi omogučiti besplatan iHELP paket SIGURNOST 300 stanovnicima. Ti onda tako dobivaju +500 % više sigurnosti, jer nadogradnja aplikacije omogučuje:
  • Dodajanje 5 hitnih kontakata.
  • SMS alarmiranje hitnih kontakata (hitni kontakti nemaju iHELP aplikaciju).
  • Alarmiranje u obliku iHELP notifikacije (ako hitni kontakti imaju iHELP aplikaciju).
  • Radijus alarmiranja iHELP korisnika: 500 metara (povečava se za 200 % više sigurnosti).
Stanovnici steku veću sigurnost, bržu pomoć, lokalno povezivanje u hitnim slučajevima, znanje, informacije koliko im korisnika može doći u pomoć, obrazovni sadržaj prve pomoći, gdje su najbliži defibrilatori i gdje se nalazi bolnica, zdravstveni dom ili lekarna.
BILJEŠKA svi spasioci u OBĆINI i njihovi članovi obitelji dobivaju besplatan iHELP paket: SIGURNOST 300.

Želim postati iHELP spasilac
Svatko, koji ima obavljen tečaj za bolničara Crvenog križa, tečaj ITLS BASIS, druge usporedljive tečaje ili ima zdravstveni odgoj, može postati iHELP spasilac. Potrebno je ispuniti obrazac, koji možete naći na internetnoj stranici. IHELP spasilac može se prijaviti i preko mobilne aplikacije.

Tko su lokalni koordinatori?
Lokalni su koordinatori pojedinci, koji su svjesni problema iznenadnog srčanog zastoja i u svojem lokalnom okolišu spremni su jačati iHELP mrežu. Lokalni koordinatori surađuju s iHELP-om i u vezi su s ljudima u lokalnoj zajednici.

Želio bih koristiti iHELP ali nemam pametnog telefona?
Za korisnike, koji nemaju pametnog telefona mi ćemo pripremiti internetnu iHELP aplikaciju, preko koje će korisnik moći slati SOS poziv ili pogledati ostali sadržaj.

V kojim slučajevima mogu koristiti aplikaciju iHELP za SOS poziv?
Aplikacija je prvenstveno namijenjena bržem obaveštavanju v slučaju iznenadnog srčanog zastoja. SOS poziv može korisnik aktivirati i kod drugih hitnih zdravstvenih stanja ili nesreća.

Da li moram uz aktivaciju SOS poziva u iHELP aplikaciji zvati i broj 112?
Da. Aplikacija je dizajnirana tako, da će vas posle zaključka SOS postupka automatsko usmeriti na poziv 112.

Što je to automatski eksterni defibrilator (AED)?
AED je aparat, koji pomoću isporuke električne energije pokreće srce u normalen (redni) ritam. Upotreba AED je jednostavna i automatska (A u AED), njihova je upotreba namijenjena kako laicima tako I medicinskom osoblju. U slučaju, da naprava ne registrira nepravilan srčani ritam ili zastoj, ona se neće aktivirati. Stoga je svaka briga, da ćemo nekome naškoditi, jer nemamo iskustva z upotrebom AED-ja suvišna.

U našoj zajednici želimo postaviti defibrilator. Što moramo uraditi?
iHELP podupire socialno odgovorne zajednice, kojima je želja postavljanje defibrilatora. Sredstva skupljena od iHELP produkta namijenjuju se za postavljanje defibrilatora u kraj nakupa. To znaći, da će iHELP namijeniti sredstva od prodaje aplikacije, narukvica i kartica za nakup defibrilatora u vašem kraju.

Kako aplikacija zna, gdje se nalazim?
Pametni telefoni imaju ugrađeni GPS prijemnik, koji locira korisnika. Ukoliko GPS naprava nije uključena ili je veza prekinuta korisnik može sam utvrditi lokaciju. Aplikacija omogučuje i brze prednastavljene lokacije.

Da li mogu slati SOS alarm bez internetne veze?
Ukoliko aplikacija nije povezana s internetom, ne možete slati SOS alarm. Aplikacija automatski zove broj 112.

Što je pametni telefon?
Pametni telefon je mobilni telefon, koji nudi naprednije kompjutorske sposobnosti i povezivanje od modernih osnovno-funkcijskih telefona. Pametni telefoni su također poznati kao PDA, koji imaju ugrađen mobilni telefon. Za osnovno-funkcijske telefone poznato je, da su u stanju izvoditi aplikacije, koje su razvijene na Java ME platformama. Pametni telefoni dozvoljavaju korisniku, da sam instalira i izvodi zahtjevne aplikacije. Pametni telefoni baziraju na platformama, koje su stvorene u korist aplikacijskim razvijačima. Pametne telefone možemo smatrati kao osobna džepna računala s dodanim funkcijama mobilnog telefona, jer su ti telefoni obični kompjutori, samo mnogo manji.
Izvor: http://hr.wikipedia.org/wiki/Mobilni_telefon

Dobio sam informativni SMS iz iHELP-a.
Na mobilni telefon dobio sam SMS: "Janez Novak te izabrao kao svoj hitni kontakt. U slučaju nesreće iHELP aktivira članove obitelji I spasioce te uputi poziv na 112. Besplatno na www.ihelp.si". To znači, da me je sustav iHELP obavjestio, da ću u slučaju poziva u pomoć u sustavu iHELP primiti hitnu poruku od Janeza Novaka. Te ujedno kaže i to, da mi Janez stvarno vjeruje i računa na našu pomoć, kad je zatreba.

Primio sam TEST SOS iHELP poziv u pomoć
Trenutačno je sistem još v testnoj fazi i korisnici mogu testirati aplikaciju. To je razvidno i iz teksta TESTNA PORUKA. Kad sustav bude uspostavljen o tome će biti informirani i svi korisnici. Sve korisnike molimo da nam svoja iskustva, prijedloge I napomene pošalju na info@ihelp-hrvatska.hr. Uz vašu pomoć sustav će biti još bolji.

Što učiniti u slučaju, kad izvodim oživljavanje ozlijeđenika, koji je imao srčani zastoj, ako znam, da je u blizini AED, koji je trenutačno zaključan v određenom objektu? Da li da provalim u objekt, uzmem AED i njime pomognem ozlijeđeniku ili još i dalje izvodim oživljavanje rukama?
Obe opcije mogu biti pravilne. Prekidanje pomoći i traženje AED-a u slučaju, da sami oživljavamo žrtvu, nije prikladna, jer je to može koštati života. Iz tog razloga bolje je, da nastavimo s osnovnim postupcima oživljavanja. Ako na kraju nesreće nismo sami, neka jedan od dobrovoljaca nastavi s oživljavanjem, dok drugi odlazi po AED. Ako se desi, da AED nije na otvorenom, nego se nalazi u zatvorenom objektu, u principu možemo u objekt i provaliti. Kakve mogu biti pravne posljedice takvog postupanja, pročitajte u sledećem pitanju.

Kakve su pravne posljedice u slučaju, da provalim u objekt, u kojem se nalazi AED, koji mi je potreban za oživljavanje ozlijeđenika sa srčanim zastojem?
Dejanje vloma v objekt, kjer je zaklenjen (shranjen) AED, se obravnava oziroma naj bi se obravnavalo, kot dejanje, ki je bilo storjeno v skrajni sili, saj je šlo za varovanje življenja, ki je na lestvici vrednot nad lastninsko pravico - kot vrednoto. To pomeni, da je protipravnost v kazensko pravnem smislu izključena oziroma je ni. Oškodovanec teoretično lahko vloži zahtevek za odškodnino, vendar le proti posamezniku, ki se ga je reševalo. Toda kot je razvidno iz drugega odstavka 138. člena Obligacijskega zakonika RS:
(2) Če nekdo povzroči škodo v stiski, lahko oškodovanec zahteva odškodnino od tistega, ki je odgovoren za nastanek škodne nevarnosti, ali od tistih, od katerih je bila škoda odvrnjena, vendar od slednjih ne več, kot znaša korist, ki so jo imeli od tega.;
Zahtevek oškodovanca do reševanega posameznika torej ne bi bil utemeljen oziroma skladno s pravno teorijo zahtevek oškodovanca do reševanega posameznika ni utemeljen. Pravica do življenja prevlada nad lastninsko pravico.

Pravno opozorilo:
Predmetna pravna ocena je informativne narave. Mnenje regulatornih organov ali sodišč v zvezi s predmetnim pravnim vprašanjem je lahko drugačno kot je stališče izraženo v zgoraj navedeni pravni oceni.
Predmetno pravno mnenje v primeru spremembe zakonodaje in/ali sodne prakse ni uporabljivo.
Predmetno pravno mnenje ni neposredno uporabljivo v sodnem postopku.
Za vsak primer posebej je pristojno sodišče, ki obravnava primer.

 
Facts & Figures: Da li ste znali, da ...
  • je vjerojatnost veća preživjeti avionsku nesreću nego srčani zastoj?
  • uz srčani zastoj nakon četiri minute moždane stanice počinju umirati? Svaka minuta smanjuje postotak preživljavanja za 10 %.
  • do dolaska vozila hitne pomoći u prosjeku prođe od 10-15 minuta?
Samo je 55,3% Hrvata spremnih pomoći kod nuđenja prve pomoći

         
  Kontakti
Partneri
Novosti
Vprašanja (FAQ)
Uvjeti korištenja
Podrška korisnicima

Copyright © 2015
iHELP Hrvatska d.o.o.